mandag den 1. marts 2021

 Der er kun ét tidspunkt, hvor det er essentielt at vågne.

Dette tidspunkt er nu.
- Buddha
Jeg er født for 61 år siden - Det er mange år på erfaringskontoen, og er du vild, hvor har jeg lært meget -
Om mennesker, om magt, om autoritetstro, om manipulation, om Systemets svigt af godtroende mennesker, om manglende forståelse af hinanden, manglende lytten til det der bliver fortalt, om menneskers quick fix behov, om manglende empati og tid,
om manglende selvrespekt og tagen sig selv alvorligt.
Om uvilje til at lytte til egen intuition, om manglende power til at ville tage ansvar for sin egen sundhed.
Af egen erfaring med autoritetstro, og "selvfølgelig er det rigtigt ALT det doktoren siger" tro og håb, som flere gange i mit liv, har været ved at tage livet af mig - Så kan jeg kun sige en ting, og det er, hvor essentielt det er at vågne, mens du kan, og jo mere nu end bedre.
Da jeg, for heldigvis mange år siden vågnede, af yderste nødvendighed, var der heldigvis en stærk kerne i mig, som sagde:
"Kom, så går vi selv - Kom, så finder vi selv den healing der skal til".
Da jeg begyndte, at lytte til mig selv i stedet for dem, der i 5-10 minutter gloede på mig, og derefter tog stilling til årevis af vaccinationer og stærk medicin der efterfølgende gjorde mig voldsomt syg, også livstruende et par gange - Ja, da - først da, begyndte mit liv at ændre sig totalt - fra total ubalance til sundhed og meget mere velvære end nogensinde før.
Vær for Guds skyld vågen, mærk på dig selv, hvad det er du har brug for - Lad dig aldrig lokke til noget, bare fordi der sidder en og glor alvorligt på dig med noget som han/hun bestemt synes du skal tage imod.
Husk, at dig der råber højst, dig der siger til og fra for dig selv, dig som sætter grænser - Du får mest respekt, du kommer først, du bliver taget mere alvorligt......Og i den sidste ende, ja, så redder du måske dit eget liv.
Stå stærkt i dig selv - Lyt til dig selv - Og pas rigtigt godt på dig selv.
Stay Strong,
Biopat
Anne Winther 2021.



3 kommentarer:

  1. Smukke skønne Anne ☀️
    DU har fundet LYSET og kan mærke at DIT står stærkt ... LIVET leves i nuet 🙏❤️🙏
    Kærligst Anders Toke

    SvarSlet

Tag dig af din krop med urokkelig trofasthed. Sjælen har kun disse øjne at se igennem, og hvis de er formørkede, bliver hele verden overskye...