mandag den 26. april 2021

 Jeg er Anne Winther - Hvem er du?

Jeg er mit lange liv på godt og ondt. Meget er bearbejdet og klaret på et eller andet plan, alt er allevegne og intet kan nogensinde bare gå op i den blå luft - Så det hele, det alt sammen gennem 61 år, ligger der endnu, noget som dejlige minder, noget som traumer, noget som choks, noget som angst, noget som sygdom, noget som smerter.
Jeg er Anne Winther, et sammensurium af alt som har manifesteret sig i min krop og i min sjæl, i bare et sekund, en time, en uge, en måned, et år og mere.
Jeg er Anne Winther, hvem er du? Og hvilke ting har manifesteret sig i dig og din sjæl?
Hvilke ting og rum inde i dig fortælles væk overfor andre, som noget "andet", som en skiftende lille hvid løgn, ofte forskellig i forhold til, hvem og hvad det handler om, at du skal?
Hvilke ting og rum som du ikke taler om inde i dig, forhindrer dig i at give slip og turde sige ja og leve?
Vi elsker sandhed, bare ikke vores egen, den er ofte hemmelig - Har du svært ved at fortælle din sandhed, fordi du ikke vil belaste andre med dine dybe sår eller de sår som hæmmer dig i dit liv?
Lader du bare som om, at alt er fint - Og så går du hjem bagefter og kæmper med dine indre dæmoner?
Tør du smide rustningen og lade facaden falde?
Jeg er overbevist om, at der, og kun der - ligger din dybe healing, den du mærker dagligt eller meget ofte, at du mangler.
❤
Biopat & Healer
Anne Winther 2021.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag dig af din krop med urokkelig trofasthed. Sjælen har kun disse øjne at se igennem, og hvis de er formørkede, bliver hele verden overskye...