fredag den 29. december 2017

Har du en Guddommelig Plan for dig selv?

Har du en Guddommelig Plan for dig selv, dit NU og din fremtid?

Det har jeg.

Okay, den bliver dyb i dag - Så er du klar til at læse videre?

Jeg har aldrig været bedre til at mærke og blive i Nuet end NU.
Jeg har fundet Ro, jeg er vendt tilbage til mit udgangspunkt.
Jeg har siden min barndom været tæt knyttet til det Guddommelige, til Gud.
Jeg har hele mit liv bedt til og talt med Gud, men jeg har også taget rundturen gennem næsten alt andet, for at finde de vise sten på magisk vis.

Fra første spæde start på den magiske tur, vidste jeg dybt i mit indre, at jeg skulle holde mig til det Guddommelige og intet andet, men turen var sat i gang, og tiltagende uro, smerte, angst og rastløshed gjorde, at min søgen fortsatte.

Jeg er nu tilbage, hvorfra min søgen startede, sikkert fordi Gud ønskede, at rundturen skulle tages, for rigtigt at mærke, hvor godt og helt anderledes det føles, når man kommer hjem i sig selv, i det Guddommelige alt.

Jeg bliver her resten af mit liv her på jorden – Jeg vælger ro og Guddommelighed, jeg vælger at lytte og lære af min egen indre Guddommelighed i troen på, at jeg er et med alt. Vi er jo ikke skabt af det samme som stjernerne for sjov.

”When I couldn´t see, I was cheating on me” synges der i en af mine yndlingssange.
Det er så sand en sætning.
Når vi er syge og gerne vil være raske, så overdrives søgningen på healing ofte helt vildt.
Mange mennesker flakker rundt til masser af behandlere, prøver alt muligt og ender ofte op med at blive endnu mere forvirret end de bliver healet.

Vi kender det fra alle stresssituationer i livet, når vi multitasker konstant, ja, så kommer den store stressvæg og rammer os med et brag.

”Less is better” er også en rigtig god sætning.
Jo mere vi farer forvirret rundt, jo mere uklart bliver det hele for os. Vi udretter måske en masse der via autopiloten, men samtidigt nedbrydes de fine spirituelle lag i os, når vi bliver til robotter.
For at vi for alvor kan blive healet helt og ikke bare sådan lidt i ny og næ, så skal der Guddommelig Ro til.

Først når Ro af den størrelse og med den virkning indtræder, sker der healing på et helt andet plan, fordi vi først der lærer at se, høre, mærke, lytte og lære.
Vi bliver til en kanal for Guddommelig vejledning, vi fyldes med højere bevidsthed.

Jeg ved ikke, hvor du befinder dig på din rejse gennem livet – Min Guddommelige Plan er på plads, jeg nyder roen og velværet dybt i mit nervesystem. Jeg lytter og lærer og er ikke i tvivl om, hvad jeg skal eller ikke skal.

Min Guddommelige Plan viser mig vejen – Jeg nærer mig med de ting jeg har brug for, mærker 100% hvilke tilskud jeg har brug for – Jeg motionerer dagligt og kommer i bedre og bedre form – Jeg er smertefri og angstfri - Jeg er ude i naturen hver dag - Jeg lever i taknemmelighed for mit utrolige legeme og sjæl – Jeg lever i taknemmelighed for kærlighed og omsorg fra familie og venner – Jeg er glad for hver dag, fyldt med nye muligheder – Jeg siger klart til og fra – Jeg føler mig fyldt til randen af tro og kærlighed til livet – Kort sagt, jeg er i balance.

Er du i balance?

Biopat & Tankefelt Terapeut
Anne Winther 2017.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag dig af din krop med urokkelig trofasthed. Sjælen har kun disse øjne at se igennem, og hvis de er formørkede, bliver hele verden overskye...