mandag den 8. januar 2018

Lav din motion i Mindful tilstand.

Lav din motion i Mindful tilstand.

Mange mennesker magter af utallige forskellige healingsblokerende årsager ikke at få startet ud med motion.
De bliver siddende hjemme i sofaen og bliver mere og mere symptomfyldte og trætte af dem selv og deres usunde liv.

Det går ikke.
Motion kommer ingen udenom, uanset hvordan man prøver – Hvis man vil være sund, så skal man røre sin krop, for det er den skabt til.

Så her kommer et rigtigt godt bud på, hvordan du kan få taget hul på bylden og komme i gang med at få det rigtigt godt!
Lav din motion i Mindful tilstand – Her kommer min måde, at gøre motion til healende meditation og bevidsthedudvidelse samtidig med at jeg kommer i rigtig god form.

Jeg elsker min halve time hver morgen:
Jeg går op på min Crosstrainer og begynder stille og roligt at gå, jeg tæller roligt til 20 nogle gange og når jeg føler mig centreret og i flow, så lukker jeg mine øjne og går ind i NUET med Gud og hele mig.
Jeg ænser ikke længere, at jeg går afsted på Crosseren i godt tempo, min krop arbejder på smukkeste vis automatisk og helt uden smerte, det er kun rart.

Jeg er et andet sted, jeg taler med Gud og takker for hver en celle i min krop, gennemgår alle organer som jeg takker for deres Guddommelige styrke, takker alle sanser for at kunne se, høre, smage, føle, dufte, tale. Takker for at jeg er live, for styrke, mod og motivation. Takker for mine børn, min familie, mine venner, mine dyr.
Når jeg føler mig færdig med mit Guddommelige Taknemmeligheds NU, åbner jeg øjnene og mærker kroppen igen.
Den er nu varm og smurt med fantastisk ledvæske, og jeg starter så på forskellige temposkift, armstillinger og så videre.

 Når jeg er færdig med dem er der gået omkring 15-20 minutter og min krop og sjæl føles så meget i live, hjertet banker heftigt af sted på den gode måde. Og jeg går nu ud i mit alrum, hvor jeg svinger med armene, laver armøvelser, squats og forløsende stræk- og vejrtrækningsøvelser.

Mine Mindful morgener er blevet hellige og en livsstil for mig, for de gør mig SÅ meget godt.
Vent ikke, gå i gang i dag – Du fortjener det, og du og din fantastiske krop vil elske det.

Biopat & Tankefelt Terapeut
Anne Winther 2018.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag dig af din krop med urokkelig trofasthed. Sjælen har kun disse øjne at se igennem, og hvis de er formørkede, bliver hele verden overskye...