onsdag den 20. juni 2018

Kvinders lyst og magiens kraft.

Kvinders lyst og magiens kraft.

Hvor er din lyst?
Har du gemt den væk?
Hvad tænder din lyst, det erotiske menneske i dig?

 Er du single, og er det ham på Tinder med cykelhjelmen og de hurtige briller på mountainbike, du ønsker dig dybt inde i din erotiske sjæl?
Er det mere mellembrun snøresko, du kigger praktisk efter, eller er det magien?

Er det, det der blik der mærkes nede i kroppen, du går efter? Det der blik, hvor du ser mere end bare et billede. Du ser sjælen spejle sig, du stopper op, tænker, og mærker hjertet sige ups.

Er det det du kigger efter?
Leder du efter magien?

Det gør jeg, udelukkende. Jeg vil have magi i mit kærlighedsliv.
Jeg vil derind, hvor blikket, attraktionen, vækker det gemte og det som i virkeligheden skal op i kroppen og ind i sjælen.
Dér ligger de uendelige ressourcer af erotik, livskraft og dyb kærlighed.
Jeg kan mærke det så meget, magien er det vigtigste i min kvindelige lyst til kærlighed.
Jeg er helt ligeglad med alt andet, og jeg har det sådan at, hvis jeg ikke kan få magien, så undværer jeg hellere og skaber min egen. Jeg virker simpelthen ikke, uden magien. Og, hvis ikke man virker i et forhold, så visner det.
Mange forhold visner, fordi vi ikke mærker og agerer på det vi godt ved.
Mange går til parterapeut, når det hele er blevet for vissent, men det hjælper ikke, hvis magien ikke har været der fra start.
Man kan ikke vække noget, der på sjæls plan ikke har været i live.

Jeg går aldrig nogensinde mere på kompromis med min sjæls lyster og behov. Det er vi rigtigt mange millioner af mennesker der dagligt gør, vi vælger med hjernen i stedet for med vores krop og instinkter, når vi vælger partner, og i mine øjne er det big mistake og grunden til, at så mange af os ikke oplever den ægte sammensmeltning og dybe erotiske kærlighed.

Tænk lidt over det her, hvis du er single og leder – Tænk over, hvad det er din sjæl i virkeligheden ønsker sig, og gå efter det. Start med at dyrke din indre kvinde. Send din indre feminine magi ud i Universet, med dine ønsker, for du fortjener magien i dit liv.

I dit Hara Chakra ligger din erotiske energi, når du vækker den og lytter til den, åbner der sig en verden af selvkærlighed og omsorg, en verden af skønhed, soul, rytme og kinddans, en verden af kreativitet, passion og varme orange farver.

Du kan prøve med dagligt, at lave øvelsen, hvor du lægger dig ned og lægger din ene hånd over hjertet og din anden hånd over Hara Chakraet, læg hånden lidt under din navle henover dit underliv. Lig der helt stille, og træk vejret dybt ind, og mærk din sjæl fortælle dig nøjagtigt, hvilken magi du har brug for i dit liv.
Og så gå efter den.

Biopat & Tankefelt Terapeut
Anne Winther 2018.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag dig af din krop med urokkelig trofasthed. Sjælen har kun disse øjne at se igennem, og hvis de er formørkede, bliver hele verden overskye...